niedziela, 2 grudnia 2012

27 sukienek

Prawi każda kobieta marzy o księciu z bajki na białym koniu oraz ślubie, do którego założymy śnieżnobiałą sukienkę.  Szukamy ideału, który nigdy się nie zjawi. Przez co nie zauważamy kogoś kto jest obok. I może to ten jedyny, tylko tego nie dostrzegłyśmy przez szukanie mężczyzny tego idealnego. 


Jane ma za sobą niejeden ślub - już 27 razy była druhną! W jej szafie wisi tyleż fantastycznych sukienek. Ale cóż z tego, skoro nic nie wskazuje na to, by sama miała zostać panną młodą. Co prawda kocha się potajemnie w swoim szefie George'u, ale jego serce zdobywa młodsza siostra Jane, Tess. Jane, choć zawsze przede wszystkim troszczyła się o innych, teraz wreszcie postanawia zadbać o siebie. Traf chce, że na jej drodze staje cyniczny dziennikarz Kevin, pisujący złośliwe sprawozdania z nowojorskich ślubów





Kilka powodów dlaczego obejrzałam ten film:
1. Kocham komedie romantyczne.
2. Gra tu aktorka z serialu, który oglądałam ''Roswell w kręgu tajemnic''.
3. Spodobała mi się okładka.
4. Poleciła mi ten film koleżanka.

A wy oglądaliście ten film?Jeśli tak to jakie wrażenia?

1 komentarz:

  1. Hm... Może i ja oglądne ? :) Też lubię w miarę komedie romantyczne :) Wpadnij do mnie, jest nowy rozdział :) :* pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń