poniedziałek, 29 października 2012

Plotkara

Plotkara to kolejny serial stacji CW. Produkcja powstała na podstawie książek Cecily von Ziegesar .


Tytułowa plotkara prowadzi stronę internetową, która jest jak twierdzi sama autorka- jedynym źródłem informacji o skandalicznym życiu elity Manhattanu. Nikt nie wie kim tak naprawdę jest plotkara i przypuszczam, że nigdy się tego nie dowiemy. Ale dzięki niej poznajemy losy Sereny van der Woodsen (Blake Lively), Blair Waldorf (Leighton Meester), Nate'a Archibalda (Chace Crawford), Chuck'a Bass'a (Ed Westwick) oraz Dan'a Humphrey'a (Penn Badgley) i jego siostry Jenny (Taylor Momsen).
Serena po długiej nieobecności wraca do Nowego Jorku. Nikt, łącznie z jej najlepszą przyjaciółką Blair nie wie dlaczego Serena wyjechała. Jaka tajemnica się za tym kryje? Czy można wrócić i udawać, że nic się nie stało i wszystko jest jak dawniej? Szczególnie jeśli spało się z chłopakiem przyjaciółki? Ciekawe, czy Serena naprawdę się zmieniła czy to tylko zwykła poza, bo snobka, dla której liczą się tylko imprezy zmienić się nie może?Jak większość tego typu seriali- wciąga.


 Jaka jest wasza ulubiona para z serialu? Dla mnie   numerem 1 to Chuck i Blair. Bardzo do siebie pasują, choć oglądając 1 sezon nie przypuszczałabym, że tych dwoje połączy takie uczucie i że stworzą stały związek .Widać między nimi chemię. Choć nawzajem się ranili to zawsze będą się kochać. Jest coś między tymi bohaterami.
On- facet obok, którego nie da się przejść obojętnie. Zabójczo przystojny, bogaty i świetnie ubrany. Zawsze dostaje to czego chce ( tak samo jak Blair, może dla tego ich związek jest tak skomplikowany, ciągle się rozstawiali i do siebie wracali do czasu 5 sezonu.)Z  pozoru zimny i zmienia kobiety jak rękawiczki, ale gdy zakochuje się w Blair zmienia się.
Ona- najpiękniejsza dziewczyna w szkole(nie licząc Seriny) ,bogata, zna się na modzie, wytrwale  doży do celu,  zawsze marzyła aby być księżniczką (w  5 sezonie  została nią poprzez małżeństwo z księciem) .


8 komentarzy:

  1. Szczerze nie oglądam tego serialu, ja w ogóle nie oglądam telewizji. Taki ze mnie dziwak XD Choć znam trochę ten serial, najbardziej podoba mi się ta co na rockowo się ubiera XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewnie Jenny, też ją lubie nawet słucham jej piosenek

      Usuń
  2. nie wiem czemu ale nie cirpie tego serialu ! oglądałam chyba 3 odcinki i stwierdziłam że jest denny ;) wolę Criminal Minds albo Glee :D


    http://musicfashionme.blogspot.com/ zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na 1 rozdział na blogu : http://meet-dreams.blogspot.com/ wcześniej był on zdany jako we-could-be-homeless, zapraszam do czytania i komentowania. Twój komentarz zależy od tego czy dalej mam prowadzić bloga .

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię plotkary, dla mnie taki tani serial bez ładu i składu, a teraz się przyznam. Obejrzałam wszystkie odcinki:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam tego serialu, ale może się skuszę jak będzie mi się nudziło ;)

    OdpowiedzUsuń